Forumul Cetatenie-Romana.info
Cetatenie-Romana.Info - Logo
Welcome Guest Search | Active Topics | Log In | Register

Studii in Romania
gioni_g Offline
#1 Posted : Saturday, May 23, 2009 11:13:06 PM(UTC)
Rank: Membru

Salut. Am si eu citeva intrebari referitor la viata de student basarabean in romania.

1. Cam citi bani cheltuie un student basarabean pentru mincare pe-o saptamana?
2. Ce atitudine au studentii romani/profesorii, fata de cei basarabeni (nus rasisti/nu se tin cu nasu sus)?
3. Se diferentiaza tare programa scolara fata de cea din Moldova (e mai usor/mai greu/la fel?)???
4.In care oras din Romania este cel mai bine si mai ieftin sa faci o facultate?

Va rog mult daca sunt pe aici studenti sau poate daca cunoasteti ceva informatii, spuneti-mi si mie.

Va multumesc
Sponsor  

ady Offline
#2 Posted : Saturday, May 23, 2009 11:43:59 PM(UTC)
Rank: Membru Avansat
gioni_g wrote:
Salut. Am si eu citeva intrebari referitor la viata de student basarabean in romania.
1. Cam citi bani cheltuie un student basarabean pentru mincare pe-o saptamana?
2. Ce atitudine au studentii romani/profesorii, fata de cei basarabeni (nus rasisti/nu se tin cu nasu sus)?
3. Se diferentiaza tare programa scolara fata de cea din Moldova (e mai usor/mai greu/la fel?)???
4.In care oras din Romania este cel mai bine si mai ieftin sa faci o facultate?

Va rog mult daca sunt pe aici studenti sau poate daca cunoasteti ceva informatii, spuneti-mi si mie. Va multumesc

e cam dificil de raspuns la intrebarile tale.
problema e ca fiecare om e diferit, si fiecare se acomodeaza in mod diferit, de aici si probleme diferite pt fiecare individ in parte.
o sa incerc sa iti raspund din puctul meu de vedere:
1. costurile cu mancarea depind in mare parte de orasul in care te afli, si bineanteles cat esti de pretentios, in Craiova spre exemplu, ai nevoie minim de 100 de euro pe luna, in Buc, keltuielile sunt mai mari.
2. depinde de fiecare in parte, insa cam toata lumea la inceput are probleme.